Gaukite 50% nuolaidos kodą pirmajai siuntai

OMNIVA50
Kodas sėkmingai nukopijuotas į iškarpinę

Liko: -- d. -- val. -- min. -- sek.

Visos siuntos, kurios siunčiamos per OMNIVA yra gabenamos pagal Varšuvos ir CMR konvencijas (apie konvenciją). Taip pat apdraustos standartiniu draudimu iki 100 Eur. Jeigu siunta yra didelės vertės, siūlome užsisakyti papildomą draudimą, kuriuo siunčiamus daiktus galima apdrausti iki pilnos vertės. Svarbu: joks draudimas (nei standartinis, nei papildomas) siunčiant draudžiamus ir nekompensuojamus daiktus – negalioja.

Jei siuntą pristato kurjeris ir pakuotė būna pažeista, būtina pasirašyti bei pažymėti, kad ji tokia. Jei bus pažymėta, kad siunta gauta geros būklės, galimybės pateikti pretenziją ir gauti kompensaciją – nebus.

Siuntos apgadinimo ar praradimo atveju pretenzijos turi būti pateiktos per 7 darbo dienas nuo pristatymo dienos. Pretenzijos, pateiktos vėliau, gali būti atmestos.

Pretenziją pateikti bei kompensaciją gauti gali tik asmuo ar įmonė, užsakiusi bei apmokėjusi siuntos gabenimą.

Norint pateikti pretenziją, reikalinga: siuntos turinio nuotrauka, siuntos pakuotės nuotrauka ir jos aprašymas, dokumentas arba jo kopija, kurioje nurodoma, jog siunta pristatyta pažeista (apgadinimo atveju), įsigijimo dokumentas, įrodantis siuntos turinio vertę, oficiali remonto centro pažyma, kurioje nurodyta, kokia žala padaryta siuntos turiniui arba, kad turinys pažeistas nepataisomai (siuntos apgadinimo atveju).

Taip, yra. Jei siuntoje buvo draudžiamų siųsti ar nekompensuojamų daiktų, o siuntos pakuotė buvo netinkama ir dėl to atsirado pažeidimų, pretenzijos nėra priimamos ir nagrinėjamos.