• tarptautines.omniva.lt sistemai sugeneravus adreso kortelę, kuri atsiunčiama el. paštu, ją reikia tvirtai užklijuoti matomoje siuntos vietoje.
  • Nuėjus prie paštomato, ekrane pasirinkti "Siųsti siuntą", tada "Anksčiau užregistruota siunta".
  • Įvesti OMNIVA siuntos numerį, gautą el. paštu, arba nuskaityti pirmąjį brūkšninį kodą nuo adreso kortelės ir palikti siuntą atsidariusiame paštomato skyrelyje. Siuntos išsiuntimas galimas tik su OMNIVA siuntos numeriu, kuris prasideda simboliais IN.

Suformavus siuntos lipduką, paštomate siuntą galima palikti per 7 kalendorines dienas. Praėjus 7 dienoms, atsiųstas tarptautinio vežėjo kodas bei adreso kortelė tampa nebeaktyvi. Jei siunta išsiųsta po 7 kalendorinių dienų nuo jos užsakymo, siuntinys gali būti stabdomas bei grąžinamas atgal siuntėjui už papildomą mokestį. Siuntos grąžinimo kaina siuntėjui lygi jos išsiuntimo kaštams.

Jūsų patogumui, siuntas galite nešti į bet kurį OMNIVA paštomatą.
Kurjerio iškvietimas galimas tik sudarius verslo sutartį. Jeigu išsiunčiate didelį siuntų kiekį, prašome užpildyti verslo kliento užklausą.
Gavus visą reikiamą informaciją, artimiausiu metu su Jumis susisieks vadybininkas ir aptars bendradarbiavimo sąlygas bei iškilusius klausimus.
 

Turi daugiau klausimų?

Užduoti rūpimus klausimus gali užpildęs kontaktų formą čia.