Po užsakymo pateikimo, suteikiamas unikalus siuntos sekimo numeris, kuris prasideda INT simboliais. Jį suvedus į mūsų siuntos sekimo nuorodą, galima matyti visą informaciją realiu laiku, kas yra daroma su siunta.

Užsakant siuntimo paslaugą, bus nurodoma ir preliminari pristatymo data, neįtraukiant galimo siuntos užlaikymo muitinėje. Įprastai paslaugos SKUBUS siuntos pristatomos per 2–4 d.d., EKONOMIŠKAS – per 4–7 d.d., PAŠTOMATAS – per 2 –3 d.d., KORESPONDENCIJA – per 5–20 d.d. priklausomai nuo gavėjo šalies.

Ne, siuntos pristatomos darbo dienomis, nebent pasirinkote pristatymą į paštomatą, tada gavėjas galės atsiimti siuntą bet kurią dieną.

Pirmiausia, patikrinti siuntos sekimo numerį ir įsitikinti, jog siunta buvo paimta iš siuntėjo ir jau keliauja. Jeigu siunta jau kelias dienas pagal sekimo numerį nejuda iš tos pačios vietos, prašome susisiekti su mumis.

Siuntą gavėjui bandoma pristatyti iki 3 kartų. Kai kurie EKONOMIŠKAS paslaugos vežėjai po nesėkmingo bandymo pristatyti siuntą, nukreipia ją į tos šalies vežėjo atsiėmimo punktą. Rekomenduojame sekti siuntos kelią priskirto vežėjo sistemoje. Jei nepavyksta pristatyti siuntos gavėjui, ji yra grąžinama siuntėjui. Visas išlaidas, susijusias su grąžinimu, apmoka siuntėjas.

Jeigu norite stabdyti siuntą, pateikite užklausą čia. Esame pasiryžę padaryti viską, kad siunta būtų sustabdyta, tačiau tai yra sudėtingas procesas ir negalime užtikrinti, jog tikrai pavyks – visada lieka rizika, jog siunta bus pristatyta gavėjui. 
Siuntos grąžinimas yra mokama paslauga, kaina priklauso nuo sustabdymo vietos bei pasirinkto vežėjo.
 

Turi daugiau klausimų?

Užduoti rūpimus klausimus gali užpildęs kontaktų formą čia.