Norint užsisakyti siuntimo paslaugą, reikės:
1.       Užsiregistruoti interneto svetainėje https://tarptautines.omniva.lt/. Patvirtinti registraciją su kvalifikuotu Smart-ID parašu arba Mobiliuoju parašu.
2.       Suvesti siuntėjo bei gavėjo šalis, teisingus siuntos matmenis ir svorį. Toliau rinktis „Skaičiuoti kainą“. Pasirinkti labiausiai tinkantį pasiūlymą iš rodomų pasirinkimų. Toliau rinktis  „Užsakyti“. Suvesti teisingus pristatymo duomenis.
3.       Skiltyje „Papildoma informacija“ pateikti nurodytą informaciją (kiekvieno siuntoje esančio daikto apibūdinimą, jo vertę, vienetų skaičių – anglų kalba )
4.       Susipažinti ir tuomet spausti „Sutinku ir susipažinau su siuntų gabenimo sąlygomis bei taisyklėmis“.
5.       Rinktis apmokėjimo būdą (el. bankininkyste ar mokėjimo kortele) bei savo užsakymą patvirtinti atliktu mokėjimu.
6.   Apmokėjus, patikrinti el. paštą – jame rasite adreso kortelę, manifestą bei kitus reikiamus dokumentus.

•    Registruojant kelias siuntas tam pačiam gavėjui, svarbu tiksliai nurodyti kiekvienos siuntos matmenis ir svorį. 
•    Pildant užsakymo informaciją, reikalingas kiekvieno siuntoje esančio daikto aprašas anglų kalba. Itin svarbu iš eilės pateikti visą prašomą informaciją apie kiekvieną daiktą.
•    Suma už keletą pakuočių pateikiama bendrai. 
•    Užsakymą patvirtinus, kiekvienai pakuotei suformuojamas individualus siuntos numeris bei adreso kortelė. 
•    Ant kiekvienos pakuotės, pagal nurodytą turinį, turi būti priklijuota jai skirta adreso kortelė. SVARBU: nesuklysti užklijuojant adreso korteles.
•      Negalima pakuočių  dėti į vieną bendrą dėžę, jos turi būti pakuojamos kaip atskiros siuntos, kiekvienai turi būti priskirta ir užklijuota jos adreso kortelė. Siunčiant į trečiąsias šalis, jei nurodyta, kiekvienoje siuntoje turi būti pridėti ir reikiami dokumentai siuntų muitinimui.

Nutikus netikėtam įvykiui su siunta, prašome kreiptis el. tarptautines@omniva.lt

Siuntai, kurios vertė nurodyta iki 1000  eur, paslaugos mokestis – 2 eur. Siuntai, kurios vertė nurodyta virš 1000 eur, taikomas fiksuotas 15 eur mokestis. Siuntai, kurios vertė virš 8000 eur taikomas 15 eur mokestis + 0,02% nuo nurodytos siuntos vertės.

Papildomą siuntos apsaugos paslaugą gali užsisakyti tik verslo klientai, kurie turi sudarę sutartis su OMNIVA. Norėdami pasinaudoti papildoma siuntos apsaugos paslauga, kviečiame užpildyti verslo kliento užklausą. Tapę OMNIVA verslo klientais galėsite naudotis papildoma siuntų apsaugos paslauga.

Registraciją platformoje galite patvirtinti tik turėdami kvalifikuotą „Smart-ID“  parašą arba Mobile-ID parašu. Kaip sukurti ar atnaujinti „Smart-ID“  paskyrą rasite čia. Dėl Mobile-ID parašo - prašome kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių.

Jei registracija buvo sėkmingai patvirtinta kvalifikuotu „Smart-ID“  parašu ar Mobiliuoju parašu, jūsų paskyra bus aktyvi iškarto ir galėsite naudotis visomis tarptautines.omniva.lt platformos paslaugomis.

Jei registracija buvo nepatvirtinta kvalifikuotu „Smart-ID“  parašu ar Mobiliuoju parašu, galėsite prisijungti tik prie savo paskyros bei dar kartą atlikti tapatybės patvirtinimą. Daugiau informacijos apie kvalifikuoto Smart-ID parašo sukūrimą sužinosite čia. Dėl Mobiliojo parašo įsigijimo, prašome kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių.

„Omniva LT” prašo Jūsų pateikti asmens kodą, siekiant nustatyti ir identifikuoti asmens tapatybę bei išvengti sukčiavimo atvejų.  „Omniva LT“ tvarko Jūsų asmens duomenis vadovaudamasi Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR) bei asmens duomenų apsaugos principais, taip užtikrinant asmens duomenų tvarkymą tiksliai, sąžiningai ir teisėtai. Jokie asmens duomenys nėra perduodami trečiosioms šalims ar atskleidžiami kitiems subjektams, nebent tokią pareigą numato teisėsaugos institucijos. Plačiau apie asmens duomenų tvarkymo principus skaitykite: Asmens duomenų tvarkymas bendrovėje Omniva LT » Omniva » Omniva - paštomatai.

Deja, bet registraciją tarptautines.omniva.lt platformoje gali patvirtinti tik asmenys, turintys kvalifikuotą „Smart-ID“ parašą arba su Mobile-ID parašu. Rekomenduojame susikurti „Smart-ID“  paskyrą pagal pateiktus nurodymus čia arba susisiekti su mobiliojo ryšio operatoriumi dėl Mobile-ID parašo įsigijimo.

Deja, bet konkretaus vežėjo paslaugos pasirinkti negalima. Priklausomai nuo šalies ir pristatymo laiko, platforma parenka optimaliausią kurjerį pagal pasirinktą paslaugą (“KORESPONDENCIJA”, “SKUBUS” ir “EKONOMIŠKAS”, “PAŠTOMATAS“). Priskirtą vežėją matysite atlikę užsakymą ir gavę suformuotą adreso kortelę.

Nepanaudojus siuntos numerio, pateikite užklausą čia
Už nepanaudotą siuntos numerį pinigai į Jūsų banko sąskaitą bus pervesti per 14 kalendorinių dienų.
Verslo klientams siuntimo išlaidos nebus įskaičiuotos į mėnesio sąskaitą, jeigu siunta nebuvo išsiųsta.

Užregistravus siuntą be sutarties, po apmokėjimo, el. paštu, kartu su adreso kortele, gausite automatiškai sugeneruotą sąskaitą.

Registracija yra būtina, norint užsakyti siuntimo paslaugą. Tik registruoti vartotojai gali naudotis tarptautines.omniva.lt sistema.

Užsakymo eiga siuntoms ne į Europos Sąjungos šalis nesiskiria, tik papildomai sugeneruojama sąskaita proforma muitinei, kurią būtina pridėti prie siuntos kartu su adreso kortele. Daugiau apie muitinamas siuntas galima sužinoti skiltyje „Muitinamos siuntos".

Siuntos kortelę siuntoms į užsienį galima atsispausdinti iš anksto namuose arba prie OMNIVA paštomato. Siuntoms, kurios surenkamos iš verslo klientų adreso, kortelė turi būti atspausdinta iš anksto bei pritvirtinta prie siuntos. Siuntoms, kurios išsiunčiamos iš užsienio į Lietuvą, adreso kortelė turi būti atspausdinta iš anksto ir pritvirtinta prie siuntos gerai matomoje vietoje.

Ne, tokios galimybės nėra. Adreso kortelė turi būti pritvirtinta ant siuntos matomoje vietoje. Adreso kortelę galima atsispausdinti prie OMNIVA paštomato arba iš anksto namuose.

Siuntos dokumentai siuntėjui į el. paštą bus automatiškai išsiųsti iš karto po to, kai bus gautas apmokėjimas.

Už siuntą gali saugiai apmokėti per Lietuvos bankų nuorodas (Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių banko, Citadelės) ir banko kortelėmis (Visa ir Mastercard). Mokėjimus administruoja paslaugos teikėjas Maksekeskus AS.

Suklydus pildant siuntos duomenis (ir prieš, ir po apmokėjimo), pateikite užklausą čia ir mes padėsime tinkamai paruošti adreso kortelę.

Neteisingai aprašius siunčiamus daiktus, atsiranda didelė tikimybė, jog siuntos pristatymas vėluos dėl papildomo tikrinimo, jai bus pritaikomi papildomi mokesčiai arba ji bus grąžinama atgal siuntėjui.

Pildant užsakymą, reikia tiksliai nurodyti, kas yra siunčiama. Jei siunčiama keletas daiktų vienoje pakuotėje, būtina pateikti kiekvieno daikto aprašymą anglų kalba, nurodant to daikto kainą bei vienetų kiekį. Patartina vengti tokių aprašymų, kaip: „dovana“, „pavyzdys“, „mėginys“ ir t.t. („sample“, „gift“, „goods“ ir pan.). 

Geras aprašymo pavyzdys: vaikiška lininė kepurė, odiniai vyriški batai ir pan. (children's linen hat, men's leather shoes ir pan.).

Vežėjai visada turi būti informuoti, kokie daiktai tiksliai yra siunčiami.

Suvedus tikslius siuntų matmenis ir svorius nebus taikomos papildomos priemokos.

Priešingu atveju – kainų skirtumas bus apmokestintas.

Pildant užsakymą, būtina nurodyti teisingą gavėjo el. pašto adresą ir kontaktinį telefono numerį, kuris priklauso šalies operatorių tinklams į kurią vykdomas siuntimas. Nepavykus susisiekti su gavėju nė vienu kanalu ir pristatyti siuntos, ji bus grąžinta atgal siuntėjui už papildomą mokestį.

Užsisakant siuntos pristatymo paslaugą, reikia nurodyti siuntos gavėjo adresą, kontaktinį telefono numerį ir kitą būtiną informaciją, kuri pažymėta *.

Siunčiant ne į ES šalis reikia nurodyti eksporto priežastį, gavėjo EORI numerį, kiekvieno siuntoje esančio daikto aprašymą anglų kalba, daiktų kilmės šalį, HS kodą, kiekvieno siuntoje esančio daikto kainą bei to tipo daikto vienetų kiekį. Tai pat, prieš išsiunčiant siuntą, būtina iš anksto atsispausdinti suteiktus siuntos lipdukus ir juos saugiai pritvirtinti ant siuntos pakuotės, gerai matomoje vietoje.

Turi daugiau klausimų?

Užduoti rūpimus klausimus gali užpildęs kontaktų formą čia.